Muzyka

piątek, 5 września 2014

Prolog

Katina
Dwa miesiące temu zmarli moi rodzice. Zginęli w wypadku samochodowym nie mieli żadnych szans. Wiem tyle, że nie cierpieli. W testamencie napisali, że pozostawiają mi w spadku dom, samochód, mama zostawiła mi swój naszyjnik. Zawsze jej mówiłam, że jest przepiękny. Gdy mój ukochany kuzyn Mats dowiedział się o tym od razu zaoferował pomoc. W przyszłym tygodniu przeprowadzam się do Dortmundu. Muszę pozamykać swoje sprawy, chcę zacząć życie od nowa. Zapytacie mnie gdzie mieszkałam? Od urodzenia mieszkałam z rodzicami w Madrycie, zaprzyjaźniłam się z Ikerem Casillasem i jego narzeczoną i z Cristiano Ronaldo. Mój ścigacz Betsy już jest w Dortmundzie gdy doszedł do domu Matsa ten napisał do mnie sms-a:
- Kati ty naprawdę na czymś takim jeździsz? Zaczynam się o ciebie i ciebie bać.- prawda jest taka, że kocham szybką jazdę, a że Betsy dostałam od rodziców na 20 urodziny nie chciałam się z nią rozstawać. Rodzice nie sprzeciwiali się moim pasjom, lecz zawsze przestrzegali bym jeździła ostrożnie i zawsze miała ze sobą kask. Teraz kiedy przeprowadzałam się do Niemiec musiałam trochę rzeczy wysłać do Matsa, który za 3 miesiące zostanie ojcem. Już nie mogę się doczekać aż zobaczę Juniora. Uwielbiam narzeczoną Matsa jesteśmy jak siostry. Zjadłam kolację i poszłam do sypialni po czym udałam się do krainy Morfeusza.    

2 komentarze:

  1. Super się zapowiada <3
    Czekam na pierwszy rozdział z niecierpliwością.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie za koma. I rozdział już jest.

    OdpowiedzUsuń